Monday, November 12, 2012

♥ Glowing C+ 1000mg ♥ [ RECOMMENDED ]

 Apa VITAMIN C boleh lakukan utk anda?

Kulit  dan kulit muka ~ Fungsi VITAMIN C yg t'kenal adalah rumusan kolagen iaitu bahan protein yg mengikat sel-sel. Ia penting bagi pembaikan semula dan pertumbuhan tisu, sel, gusi, pembuluh darah, tulang dang gigi. VITAMIN C mempercepatkan pemulihan luka, melecur dan gusi berdarah. Penyembuhan selepas pembedahan adalah lebih cepat dengan pengambilan VITAMIN C yg tinggi.

Antioksidan ~ VITAMIN C merupakan antioksidan yg menolong mengeluarkan toksin dlm darah dan mempunyai kesan anti penuaan. Ia amat berguna bagi menentang jangkitan, menghalang serangan virus dan bakteria, mengurangkan kesan alergi. Bagi perokok VITAMIN C menghapuskan keracunan nikotin.

Tindakan kardiovaskular ~ VITAMIN C mengurangkan pembekuan darah dan menolong menurunkan kolestrol dalam darah. Ia juga menolong menyerap zat besi dan meningkatkan hemoglobin dalam darah.

VITAMIN C 1000MG BERFAEDAH UNTUK :

♥  Memperbaiki kesihatan kulit muka
♥  Ekzema, dermatitis, masalah kulit
♥  Batuk, demam selsema
♥  Warga tua
♥  Mereka yg mengambil antibiotik & menjalani perubatan
♥  Wanita yg mengambil pi perancang
♥  Perokok dan mereka yg mengambil alkohol
♥  Pesakit kencing manis

Tidak ada gula ~ Tiada kanji ~ Tiada Pewarna Tambahan ~ Tiada Perasa Tambahan ~ Free Sodium ~ Tiada TEPUNG ~ Tiada Jagung ~ Tidak mengandungi produk tenusu ~ Tidak mengandungi yis

Sgt sesuai utk vegetarian. Apakah VITAMIN C yg sesuai? APA BEZANYA SLOW RELEASED & BUFFERED???

BUFFERED adalah VITAMIN C non acidic. Sesuai untuk mereka yg mempunyai masalah gastrik yg serius.
SLOW RELEASED/TIMED RELEASE krn tubuh kita hanya memerlukan beberapa mg sahaja dlm satu-satu masa. Maka, slow released ini membantu dos VITAMIN C yg kita ambil diserap perlahan-lahan, bukannya sekaligus (merugikan, sbb VITAMIN C berlebihan hanya akan dikumuh melalui urin). Antara produk VITAMIN C yg reputable & berkualiti ialah dari jenis TIMED RELEASE..

PM / SMS / WHATSAPP me for more info / order at 019 3444331

No comments:

Post a Comment