Sunday, July 22, 2012

Kesan-kesan selepas penggunaan Beut Skin Essence



Nama Produk : Beutskin Essence
Kod Produk : 10023
Berat : 500mg x 60 capsules
No.Pendaftaran Kementerian Kesihatan : MAL08031430TR

“ Mengubah Statistik Umur Manusia ”

5 FAKTOR UTAMA
1. Memutihkan
2. Kecerahan Kulit
3. Memperbaiki Gen
4. Metabolik
5. Anti-Pengoksidaan

Beutskin Essence dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada esens tumbuhan yang unik dan digabung dengan penggunaan teknik ekstraksi supercritical CO2, berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan. Ia menggalakkan metabolisme sel dari dalam ke luaran supaya membolehkan badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih cerah. Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti penyahasilan dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal..

5 FAKTOR UTAMA - KEKAL MENAWAN ARTI KATA SEBENAR.
1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan
3. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan
4. Metabolik - Metabolisma stabil
5. Anti-Pengoksidaan - awet muda
6. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara
 
KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEAUTSKIN ESSENCE
3 hari :
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari :
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari :
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari :
- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari:
- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang :
- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna

7 comments:

  1. kalau stop pengambilan kulit/ tubuh badan akan back to normal ke??

    ReplyDelete
  2. yups will back to normal selepas tiada pengambilan beutskin coz this supplement kan membantu to clean dalaman & luaran awk. so bile dh stop ofcoz lame kelamaan back to normal.

    jika tidak mampu blh je maitain 2 biji sehari (1 biji pg, 1 biji mlm) drpd usual rutin 2 biji pg, 2 biji mlm :)

    ReplyDelete
  3. Klu ambik 3 biji mlm jer blh x?

    ReplyDelete
  4. be ni panas ke? sbb saya rasa mcm panas sikit

    ReplyDelete
  5. hi.. price dia berapa ye..? ada stokis kt shah alam x..?

    ReplyDelete
  6. saya dah guna dalam sebulan. tapi kulit sy still gelap and jerawat bertambah. sy consumed bersama excel tea jugak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy pun sama...nek jerawat...awk msh truskn lg ke?

      Delete